Vill du också engagera dig inom Vindelns IF?
Vindelns IF
Innebandy

Dam- och herrlag kommande säsong
2022-04-04 08:02

Innebandysektionen i Vindelns IF har som mål att nästa säsong anmäla ett damlag och ett herrlag i seniorserier: division 1 damer och division 2 herrar. Detta är nödvändigt för att vi ska kunna behålla våra representationslag och dess spelare inför nästa säsong. För att kunna genomföra detta behöver vi stärka upp med en tränare i herrlaget och bli fler spelare både i dam- och i herrlaget.

Är du intresserad av att engagera dig som ledare eller är du sugen på att spela? Eller känner du till någon som passar in på beskrivningen?

På torsdag den 7/4 kl 18:00, kommer vi hålla ett möte för att diskutera nästa säsong. Nuvarande spelare och ledare, såväl som ni som tycker detta verkar intressant och eventuellt vill delta i satsningen, är välkomna. Mötet hålls på Vindelns Folkhögskola i Arkan.

Har ni frågor kan ni kontakta Peder Gustafsson på 070-333 71 79.

SPONSORER